وبگاه جامع دنياي موزيك وبگاه جامع دنياي موزيك .

وبگاه جامع دنياي موزيك

بيوگرافي ايمان قياسي

ايمان قياسي در ۳۰  خرداد سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شده است.

داراي دو برادر است كه اميد و مرتضي نام دارند.

مادر ايمان قياسي در سال ۱۳۸۹ به رحمت خدا رفت.

روز ۱۳ آبان سال ۱۳۹۸ احسان عليخاني مجري محبوب برنامه ماه عسل و عصرجديد استوري را در اينستاگرام منتشر كرد و خبر ازدواج ايمان قياسي را اعلام نمود و در حال حاضر ايمان قياسي متاهل مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۱:۴۷ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

آشنايي با رضا شيري خواننده محبوب و بااخلاق پاپ

 

رضا شيري خواننده پاپ ايراني در ۲۲ تير ۱۳۶۲ در تهران به دنيا آمده است و فارغ التحصيل رشته معماري مي باشد. او اصالتا ترك بوده و اردبيلي مي باشد. صداي خوب و گيراي رضا شيري باعث شد تا در كودكي به عنوان قاري قرآن فعاليت كند و جوايز مسابقات قرآن را به علت صداي خوش و قرائت قرآن با صوت زيبا دريافت كند، اما شروع فعاليت در موسيقي و خوانندگي را از دهه هشتاد استارت زد و با انتشار آهنگ ها و ترانه هايش در شبكه هاي ماهواره اي و شبكه هاي اينترنتي به صورت زيرزميني مشهور شد، اما اين شهرت و پخش ترانه ها و كليپ هايش از شبكه برون مرزي ماهواره اي منجر به ممنوع الكاريش شد‌. با اولين آهنگ به نام من كجاي زندگيتم با همكاري مسعود جهاني مشهور شد و بسيار گل كرد‌.


برچسب: رضا شيري، بيوگرافي، رضا شيري خواننده، موسيقي پاپ، زندگينامه رضا شيري، تك آهنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۶:۵۸ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

زندگينامه بيوگرافي رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب ايراني

 

رضا هلاورجاني با نام هنري رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب و خوش صداي ايراني است كه در بيستم دي ماه سال 1370 در يزد متولد شد. او دو خواهر ورزشكار دارد كه يكي از او بزرگتر و ديگري كوچكتر است. خواهر بزرگتر او سواركار است و خواهر كوچكترش هم در رشته ورزشي كاناپولو به شكل حرفه اي فعاليت دارد. بهرام در 14 سالگي پدر خود را از دست داد. اين خواننده فارغ التحصيل ليسانس رشته مديريت مالي از دانشگاه علم و فرهنگ يزد مي باشد. از ورزش فوتبال شروع كرد و كم كم سمت موسيقي آمد. سبك كار رضا بهرام در موسيقي تلفيقي بوده و براي همين است كه به جان دلها مي نشيند. صداي خاص و اجراي توانمند و متبحرش باعث شد تا خيلي زود پيشرفت كرده و طرفداران زيادي را جلب كند.


برچسب: بيوگرافي خوانندگان ايراني، رضا بهرام، خواننده ايراني، زندگينامه رضا بهرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۳۹ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

بيوگرافي حجت اشرف زاده خواننده خوش صداي سبك پاپ

 

حجت اشرف‌ زاده متولد 12 آذر ۱۳۵۸ در نيشابور، خواننده سبك پاپ است. پدر و مادر وي هر دو علاقه مند به فرهنگ ايراني و شعر و ادبيات فارسي بوده اند و به همين دليل حجت توانست پله هاي ترقي و موفقيت را در يكي از رشته هاي هنري يعني خوانندگي به سرعت طي كند. اشرف ‌زاده در كودكي با لحن‌ها و آواهاي موسيقي ايراني نزد پدر آشنا شد. رديف آوازي را نزد رضا شاكري در نيشابور و صداسازي را نزد حميدرضا نوربخش آموخت. همچنين مدتي از راهنمايي‌هاي محمدرضا شجريان استفاده كرد و با فنون آوازي و رديف تحليلي آواز ايران در سال ۱۳۸۵ نزد محمدرضا لطفي آشنا شد. وي همچنين فنون تصنيف‌خواني و هم‌آوايي را از محسن نفر و پرويز مشكاتيان آموخت. پدربزرگ اين خواننده جوان كه در شهرستان بيرجند زندگي مي كرده است يكي از آوازخوان هاي خوش صداي ايران قديم بوده است و حجت در سن كودكي براي شنيدن صداي پدربزرگش هر از چند گاهي از مشهد به بيرجند سفر مي كرد تا نواي خوش صداي پدربزرگ مادري اش را بشنود.


برچسب: بيوگرافي، حجت اشرف زاده، خواننده، سبك پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۵۵ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

زندگينامه حامي خواننده سرشناس پاپ

 

حميدرضا حامي خواننده خوش صدا و مطرح كشورمان متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. حامي تحصيلات متوسطه خود را در رشتهٔ علوم تجربي سپري كرد. او تحصيلات خود در كلاس‌هاي دكوراسيون جهاد دانشگاهي را به دلايل نامعلومي نيمه تمام ر‌ها كرد و به دنبال موسيقي رفت. در خانواده هنرمند و عاشق موسيقي به دنيا آمده است. پدر و به ويژه مادرش صداي زيبا و خوبي دارند، به طوري كه حامي مي گويد صدايم را از خانواده ام به ارث بردم. حميدرضا در كودكي بسيار خجالتي و كمرو بود و به همين سبب او در گروه هاي سرود مشاركت نمي كرد تا اينكه در سال ۶۶ در سن ۱۱ سالگي با خواندن يك آهنگ در دورهمي خانوادگي خجالت و كمرويي اش برطرف شد. حامي به صورت حرفه‌اي در سال ۱۳۷۷ با خواندن قطعه اي براي جشن عاطفه ها و تيتراژ فيلم سينمايي فالگير خوانندگي را شروع كرد و اولين آلبوم خود را با نام حامي در سال ۱۳۷۹ انتشار داد.


برچسب: بهنام باني، بيوگرافي بهنام باني، زندگي خصوصي بهنام باني، زندگينامه بهنام باني، خواننده، موسيقي پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۰:۵۳ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي بهنام باني خواننده پرطرفدار پاپ (بخش دوم)

 

موفقيت در كنسرت ها

بهنام باني يكي از خواننده هايي است كه اين روزها علاقه مندان و طرفداران زيادي دارد و اين موضوع در كنسرت هاي وي نيز به وضوح به چشم مي خورد. لازم به ذكر است كه وي در اولين كنسرت خود توانست يك ركورد جديد را در ماركت موسيقي كشور به نام خود ثبت نمايد. تمام بليط هاي كنسرت اول بهنام باني كه در سالن همايش ميلاد تهران برگزار شد و ۴۱۰۰ صندلي بود، در مدت زمان كمتر از پانزده دقيقه به طور كامل فروخته شد و از اين جهت يك ركورد جديد در موسيقي كشور به نام وي ثبت گرديد. اين خواننده پس از اجراي زنده كنسرت در پايتخت، در شهرهاي ديگري نيز كنسرت برگزار نمود كه از آنها مي توان به شهرهايي از قبيل رشت، ساري، متل قو، جزيره كيش، چالوس و … اشاره كرد.


برچسب: بهنام باني، بيوگرافي بهنام باني، زندگي خصوصي بهنام باني، زندگينامه بهنام باني، خواننده، موسيقي پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۰:۳۶ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي بهنام باني خواننده پرطرفدار پاپ (بخش اول)

 

 

بهنام باني در تاريخ يازدهم مهر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان، واقع در استان سمنان متولد شد. او در يك خانواده ۴ نفره به دنيا آمد. يك خواهر بزرگتر از خودش دارد و جالب است بدانيد كه اختلاف سني بهنام و مادرش تنها ۱۹ سال مي باشد. بهنام زماني كه هشت سال داشت هميشه سر صف مدرسه قرآن قرائت مي كرد و از همان دوران كودكي روياي تبديل شدن به يك خواننده بزرگ و اجراي كنسرت هاي متعدد را در سر مي پروراند. پدر بهنام نوازنده آكاردئون بود و وي را مي توان به عنوان يكي از عوامل اصلي گرايش بهنام به موسيقي دانست. بهنام باني زماني كه تنها ۱۰ سال سن داشت، زير نظر پدرش به آموزش و تمرين موسيقي مشغول شد، اما پس از گذشت چند سال، در دوران نوجواني به صورت حرفه اي تر شروع به يادگيري موسيقي كرد كه يكي از اساتيد وي در آن زمان محمد نوري بود.


برچسب: بهنام باني، بيوگرافي بهنام باني، زندگي خصوصي بهنام باني، زندگينامه بهنام باني، خواننده، موسيقي پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۳۱ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

زندگينامه باران خواننده جوان پاپ

 

باران خواننده ايراني موسيقي پاپ متولد ۱۴ دي ماه (۴ژانويه) در مهاباد يكي از شهرهاي آذربايجان غربي مي باشد. او فرزند آخر خانواده اي هنردوست و هنرمند است. خانواده او اهل موسيقي هستند، پدر باران ساز مي زند و مي خواند و برادرش هم كار تنظيم موسيقي انجام مي دهد. فارغ التحصيل رشته بيزنس و گردشگري از كانادا مي باشد. باران در سن ۱۱ سالگي به همراه خانواده اش از ايران مهاجرت كرد و مقيم كانادا شد. در سنين نوجواني چند دوره آزاد و آكادميك خوانندگي را در يكي از آموزشگاه هاي موسيقي كانادا پشت سر گذاشت. باران از دوره نوجواني به موسيقي و خوانندگي علاقه خاصي داشت. او توانست با شركت در كلاس هاي موسيقي اساتيد بزرگ موسيقي تبديل به يك خواننده خوب شود. اين خواننده در ايران طرفداران بسياري دارد. او به زبان هاي انگليسي، فرانسه، فارسي و كردي مسلط است.


برچسب: بيوگرافي، زندگينامه باران، باران خواننده، موسيقي پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۸:۲۴ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

آشنايي با گروه موسيقي ايوان بند

 

ايوان بند متشكل از دو نفر به نام هاي حسين شريفي خواننده گروه و آهنگساز فواد غفاري است. از ديگر اعضاي اين گروه مي توان جناب مصطفي مومني تنظيم كننده و ميكس و مستر و خانم حديث دهقان ترانه سراي گروه را نام برد. اين گروه در روز چهارشنبه سوري سال ۱۳۹۵ توسط فواد غفاري و حسين شريفي ايجاد شد. ايوان بند از جمله گروه هاي موسيقي به شمار مي رود كه در سال هاي اخير موفق شده است محبوبيت بسيار بالايي در بين دوستداران موسيقي پيدا كند. سبك هنري ايوان بند، سبك موسيقي پاپ است و سازهاي محبوب اين گروه هم عبارتند از گيتار، كيبورد و پيانو. اين گروه موسيقي در انتشار آثار خود با انتشارات هنري آواي هنر همكاري دارد. مدير برنامه گروه ايوان بند علي جعفري است. او كسي است كه سال هاي پيش مدير برنامه رضا صادقي بوده است. مدير اجرايي و روابط عمومي اين گروه هم پوريا نصيري و عليرضا جليلي هستند.


برچسب: بيوگرافي، ايوان بند، بيوگرافي حسين شريفي، فواد غفاري زندگينامه، خواننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۹:۱۷ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

بيوگرافي امير مقاره و رهام هاديان خوانندگان ماكان بند (بخش دوم)

 

بيوگرافي رهام هاديان

رهام هاديان متولد هفتم مرداد ماه سال 1370 در تهران مي باشد. وي از همان نوجواني علاقه بسياري به ساخت ملودي و آهنگسازي پيدا كرد و همين باعث شد كه از همان دوره به صورت تجربي شروع به فعاليت نمايد. ناگفته نماند كه همراه با آهنگسازي به ترانه سرايي نيز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرايي نيز بسيار با استعداد و موفق ظاهر شد. نكته بارز رهام از نظر رفتاري شوخ بودن وي مي باشد كه اين شاخصه در اجراهاي صحنه و حتي در كليپ هاي منتشر شده از اين گروه به خوبي نمايان مي باشد. مدرك تحصيلي رهام هاديان كارشناسي ارشد زبان انگليسي است و داراي مدرك كارشناسي ميكروبيولوژي است. وي تاكنون ازدواج نكرده است و مجرد مي باشد.

رهام هاديان: پيش از اينكه وارد حرفه موسيقي شوم، كارهاي مختلفي مانند تكنسين، دستيار داروخانه و آزمايشگاه و ... انجام دادم، اما هميشه به پدرم مي گفتم دلم مي خواهد يك شب پولدار شوم و خدا را شكر الان راضي هستم.


برچسب: بيوگرافي، خوانندگان، سبك پاپ، گروه ماكان بند، امير مقاره، رهام هاديان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۰:۳۴ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)