وبگاه جامع دنياي موزيك وبگاه جامع دنياي موزيك .

وبگاه جامع دنياي موزيك

نگاهي به زندگي حرفه اي گروه محبوب و پرطرفدار سون

سوِن (7)، يك گروه موسيقي پاپ ايراني است كه اعضاي آن را امير قنادي، آرش قنادي و كيارش پوزشي تشكيل مي دهند. اين گروه فعاليت خود را از ۱۳۷۶ شروع كرد. اعضاي اين گروه در سريال زمانه بازي كردند و آهنگ‌هاي آن‌ها در اين مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنين در برنامه‌هاي مختلف تلويزيون چون راديو هفت، دورهمي و امروزي‌ها به اجراي برنامه پرداخته‌اند. گروه 7 در خصوص چگونگي شكل گرفتن گروهشان مي گويند :ما قبل از آنكه تحت نام گروه هفت شروع به كار كنيم، مدت زيادي با هم دوست بوديم. هر كدام به شكلي جداگانه با ساير بچه هاي عرصه موسيقي همكاري مي كرديم و گاهي هم با يكديگر در كارهاي مشتركي حضور داشتيم.


برچسب: بيوگرافي، بيوگرافي خوانندگان، بيوگرافي آرش قنادي، بيوگرافي امير قنادي، بيوگرافي كيارش پوزشي، سن اعضاي گروه سون، نسبت اعضاي گروه سون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۲ توسط:آراليا موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

بهترين خوشبوترين عطر مردانه روز دنيا

براي رفتن به يك قرار مهم همه كارهايتان را انجام داده‌ايد. بهترين لباس‌هاي رسمي را بر تن داريد و كاملاً آماده‌ايد؛ اما احساس مي‌كنيد يك‌چيزي در اين ميان كم است! بله يك‌چيزي كم است و آن‌يك عطر مردانه خوشبو هست.

 

هرچقدر هم كه لباس‌هاي بي‌نقصي به تن داشته باشيد تا از يك عطر خوشبو استفاده نكنيد شبيه يك جنتلمن واقعي به نظر نمي‌رسيد. پس با ما همراه باشيد تا خوشبوترين عطر مردانه را بشناسيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۳۱ توسط:آراليا موضوع: عمومي نظرات (0)

آشنايي اجمالي با انواع ارورها در داكت اسپليت گرين سايت تاسيسات دات كام

اقدامات اوليه در صورت مشاهده كد خطا در داكت اسپليت گرين

داكت اسپليت گرين معمولاً در بسياري از اين سيستم‌هاي تهويه مطبوع به دليل كاركرد طولاني و بيش از حد گرم شدن صفحه دستگاه، اختلال در عملكرد وجود داشته باشد كه منجر به خطا مي‌شود. بنابراين، اولين پيشنهاد ما اين است كه ابتدا داكت اسپليت گرين را از طريق ريموت خاموش كنيد، سپس آن را كاملاً از برق بكشيد، سپس با چندين بار فشار دادن دكمه‌هاي داكت اسپليت، برق داخل مدار را تخليه كنيد (در صورت وجود). سپس بگذاريد حدود نيم ساعت بماند.

داكت اسپليت گرين در اين مرحله به تخليه كامل حافظه و پردازنده و اصطلاحاً تنظيم مجدد كمك مي‌كند. حالا كولر گازي را روشن كرده و از آن استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۷:۴۹ توسط:آراليا موضوع: عمومي نظرات (0)