وبگاه جامع دنیای موزیک وبگاه جامع دنیای موزیک .

وبگاه جامع دنیای موزیک

نگاهی به زندگی حرفه ای گروه محبوب و پرطرفدار سون

سوِن (7)، یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که اعضای آن را امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی تشکیل می دهند. این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد. اعضای این گروه در سریال زمانه بازی کردند و آهنگ‌های آن‌ها در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت، دورهمی و امروزی‌ها به اجرای برنامه پرداخته‌اند. گروه 7 در خصوص چگونگی شکل گرفتن گروهشان می گویند :ما قبل از آنکه تحت نام گروه هفت شروع به کار کنیم، مدت زیادی با هم دوست بودیم. هر کدام به شکلی جداگانه با سایر بچه های عرصه موسیقی همکاری می کردیم و گاهی هم با یکدیگر در کارهای مشترکی حضور داشتیم.


برچسب: بیوگرافی، بیوگرافی خوانندگان، بیوگرافی آرش قنادی، بیوگرافی امیر قنادی، بیوگرافی کیارش پوزشی، سن اعضای گروه سون، نسبت اعضای گروه سون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۲ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

بیوگرافی ایمان قیاسی

ایمان قیاسی در ۳۰  خرداد سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شده است.

دارای دو برادر است که امید و مرتضی نام دارند.

مادر ایمان قیاسی در سال ۱۳۸۹ به رحمت خدا رفت.

روز ۱۳ آبان سال ۱۳۹۸ احسان علیخانی مجری محبوب برنامه ماه عسل و عصرجدید استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و خبر ازدواج ایمان قیاسی را اعلام نمود و در حال حاضر ایمان قیاسی متاهل می باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۱:۴۷ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با رضا شیری خواننده محبوب و بااخلاق پاپ

 

رضا شیری خواننده پاپ ایرانی در ۲۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است و فارغ التحصیل رشته معماری می باشد. او اصالتا ترک بوده و اردبیلی می باشد. صدای خوب و گیرای رضا شیری باعث شد تا در کودکی به عنوان قاری قرآن فعالیت کند و جوایز مسابقات قرآن را به علت صدای خوش و قرائت قرآن با صوت زیبا دریافت کند، اما شروع فعالیت در موسیقی و خوانندگی را از دهه هشتاد استارت زد و با انتشار آهنگ ها و ترانه هایش در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اینترنتی به صورت زیرزمینی مشهور شد، اما این شهرت و پخش ترانه ها و کلیپ هایش از شبکه برون مرزی ماهواره ای منجر به ممنوع الکاریش شد‌. با اولین آهنگ به نام من کجای زندگیتم با همکاری مسعود جهانی مشهور شد و بسیار گل کرد‌.


برچسب: رضا شیری، بیوگرافی، رضا شیری خواننده، موسیقی پاپ، زندگینامه رضا شیری، تک آهنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۶:۵۸ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

زندگینامه بیوگرافی رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب ایرانی

 

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. خواهر بزرگتر او سوارکار است و خواهر کوچکترش هم در رشته ورزشی کاناپولو به شکل حرفه ای فعالیت دارد. بهرام در 14 سالگی پدر خود را از دست داد. این خواننده فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد. از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد. سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که به جان دلها می نشیند. صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان ایرانی، رضا بهرام، خواننده ایرانی، زندگینامه رضا بهرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۳۹ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

بیوگرافی حجت اشرف زاده خواننده خوش صدای سبک پاپ

 

حجت اشرف‌ زاده متولد 12 آذر ۱۳۵۸ در نیشابور، خواننده سبک پاپ است. پدر و مادر وی هر دو علاقه مند به فرهنگ ایرانی و شعر و ادبیات فارسی بوده اند و به همین دلیل حجت توانست پله های ترقی و موفقیت را در یکی از رشته های هنری یعنی خوانندگی به سرعت طی کند. اشرف ‌زاده در کودکی با لحن‌ها و آواهای موسیقی ایرانی نزد پدر آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری در نیشابور و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت. همچنین مدتی از راهنمایی‌های محمدرضا شجریان استفاده کرد و با فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران در سال ۱۳۸۵ نزد محمدرضا لطفی آشنا شد. وی همچنین فنون تصنیف‌خوانی و هم‌آوایی را از محسن نفر و پرویز مشکاتیان آموخت. پدربزرگ این خواننده جوان که در شهرستان بیرجند زندگی می کرده است یکی از آوازخوان های خوش صدای ایران قدیم بوده است و حجت در سن کودکی برای شنیدن صدای پدربزرگش هر از چند گاهی از مشهد به بیرجند سفر می کرد تا نوای خوش صدای پدربزرگ مادری اش را بشنود.


برچسب: بیوگرافی، حجت اشرف زاده، خواننده، سبک پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۵۵ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

زندگینامه حامی خواننده سرشناس پاپ

 

حمیدرضا حامی خواننده خوش صدا و مطرح کشورمان متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. حامی تحصیلات متوسطه خود را در رشتهٔ علوم تجربی سپری کرد. او تحصیلات خود در کلاس‌های دکوراسیون جهاد دانشگاهی را به دلایل نامعلومی نیمه تمام ر‌ها کرد و به دنبال موسیقی رفت. در خانواده هنرمند و عاشق موسیقی به دنیا آمده است. پدر و به ویژه مادرش صدای زیبا و خوبی دارند، به طوری که حامی می گوید صدایم را از خانواده ام به ارث بردم. حمیدرضا در کودکی بسیار خجالتی و کمرو بود و به همین سبب او در گروه های سرود مشارکت نمی کرد تا اینکه در سال ۶۶ در سن ۱۱ سالگی با خواندن یک آهنگ در دورهمی خانوادگی خجالت و کمرویی اش برطرف شد. حامی به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۷ با خواندن قطعه ای برای جشن عاطفه ها و تیتراژ فیلم سینمایی فالگیر خوانندگی را شروع کرد و اولین آلبوم خود را با نام حامی در سال ۱۳۷۹ انتشار داد.


برچسب: بهنام بانی، بیوگرافی بهنام بانی، زندگی خصوصی بهنام بانی، زندگینامه بهنام بانی، خواننده، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۰:۵۳ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای بهنام بانی خواننده پرطرفدار پاپ (بخش دوم)

 

موفقیت در کنسرت ها

بهنام بانی یکی از خواننده هایی است که این روزها علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد و این موضوع در کنسرت های وی نیز به وضوح به چشم می خورد. لازم به ذکر است که وی در اولین کنسرت خود توانست یک رکورد جدید را در مارکت موسیقی کشور به نام خود ثبت نماید. تمام بلیط های کنسرت اول بهنام بانی که در سالن همایش میلاد تهران برگزار شد و ۴۱۰۰ صندلی بود، در مدت زمان کمتر از پانزده دقیقه به طور کامل فروخته شد و از این جهت یک رکورد جدید در موسیقی کشور به نام وی ثبت گردید. این خواننده پس از اجرای زنده کنسرت در پایتخت، در شهرهای دیگری نیز کنسرت برگزار نمود که از آنها می توان به شهرهایی از قبیل رشت، ساری، متل قو، جزیره کیش، چالوس و … اشاره کرد.


برچسب: بهنام بانی، بیوگرافی بهنام بانی، زندگی خصوصی بهنام بانی، زندگینامه بهنام بانی، خواننده، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۰:۳۶ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای بهنام بانی خواننده پرطرفدار پاپ (بخش اول)

 

 

بهنام بانی در تاریخ یازدهم مهر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان، واقع در استان سمنان متولد شد. او در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمد. یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و جالب است بدانید که اختلاف سنی بهنام و مادرش تنها ۱۹ سال می باشد. بهنام زمانی که هشت سال داشت همیشه سر صف مدرسه قرآن قرائت می کرد و از همان دوران کودکی رویای تبدیل شدن به یک خواننده بزرگ و اجرای کنسرت های متعدد را در سر می پروراند. پدر بهنام نوازنده آکاردئون بود و وی را می توان به عنوان یکی از عوامل اصلی گرایش بهنام به موسیقی دانست. بهنام بانی زمانی که تنها ۱۰ سال سن داشت، زیر نظر پدرش به آموزش و تمرین موسیقی مشغول شد، اما پس از گذشت چند سال، در دوران نوجوانی به صورت حرفه ای تر شروع به یادگیری موسیقی کرد که یکی از اساتید وی در آن زمان محمد نوری بود.


برچسب: بهنام بانی، بیوگرافی بهنام بانی، زندگی خصوصی بهنام بانی، زندگینامه بهنام بانی، خواننده، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۳۱ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

زندگینامه باران خواننده جوان پاپ

 

باران خواننده ایرانی موسیقی پاپ متولد ۱۴ دی ماه (۴ژانویه) در مهاباد یکی از شهرهای آذربایجان غربی می باشد. او فرزند آخر خانواده ای هنردوست و هنرمند است. خانواده او اهل موسیقی هستند، پدر باران ساز می زند و می خواند و برادرش هم کار تنظیم موسیقی انجام می دهد. فارغ التحصیل رشته بیزنس و گردشگری از کانادا می باشد. باران در سن ۱۱ سالگی به همراه خانواده اش از ایران مهاجرت کرد و مقیم کانادا شد. در سنین نوجوانی چند دوره آزاد و آکادمیک خوانندگی را در یکی از آموزشگاه های موسیقی کانادا پشت سر گذاشت. باران از دوره نوجوانی به موسیقی و خوانندگی علاقه خاصی داشت. او توانست با شرکت در کلاس های موسیقی اساتید بزرگ موسیقی تبدیل به یک خواننده خوب شود. این خواننده در ایران طرفداران بسیاری دارد. او به زبان های انگلیسی، فرانسه، فارسی و کردی مسلط است.


برچسب: بیوگرافی، زندگینامه باران، باران خواننده، موسیقی پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۸:۲۴ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

آشنایی با گروه موسیقی ایوان بند

 

ایوان بند متشکل از دو نفر به نام های حسین شریفی خواننده گروه و آهنگساز فواد غفاری است. از دیگر اعضای این گروه می توان جناب مصطفی مومنی تنظیم کننده و میکس و مستر و خانم حدیث دهقان ترانه سرای گروه را نام برد. این گروه در روز چهارشنبه سوری سال ۱۳۹۵ توسط فواد غفاری و حسین شریفی ایجاد شد. ایوان بند از جمله گروه های موسیقی به شمار می رود که در سال های اخیر موفق شده است محبوبیت بسیار بالایی در بین دوستداران موسیقی پیدا کند. سبک هنری ایوان بند، سبک موسیقی پاپ است و سازهای محبوب این گروه هم عبارتند از گیتار، کیبورد و پیانو. این گروه موسیقی در انتشار آثار خود با انتشارات هنری آوای هنر همکاری دارد. مدیر برنامه گروه ایوان بند علی جعفری است. او کسی است که سال های پیش مدیر برنامه رضا صادقی بوده است. مدیر اجرایی و روابط عمومی این گروه هم پوریا نصیری و علیرضا جلیلی هستند.


برچسب: بیوگرافی، ایوان بند، بیوگرافی حسین شریفی، فواد غفاری زندگینامه، خواننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۹:۱۷ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)