وبگاه جامع دنیای موزیک وبگاه جامع دنیای موزیک .

وبگاه جامع دنیای موزیک

بیوگرافی حجت اشرف زاده خواننده خوش صدای سبک پاپ

سبک او غم و شادی را در کنار هم جمع می کند و نهایتاً به شنونده حس خوبی می دهد. او در رشته کارشناسی نرم افزار درس خوانده است و توانست در سال 84 مدرک لیسانس کامپیوتر خود را از دانشگاه دولتی مشهد دریافت کند. او همچنین به تازگی توانسته دکترای آواز خود را از ایران دریافت کند. علاقه زیاد حجت به خوانندگی باعث شد از رشته تحصیلی اش به کلی دور شود. آلبوم «ماه و ماهی» با صدای «حجت اشرف زاده» در صدر جدول فروش فروشگاه های معتبر موسیقی در کشور قرار گرفت و بسیاری از فروشندگان فروشگاه ها هم با توجه به ناشناس بودن این اثر و خواننده اش، از این بابت اظهار تعجب کرده بودند. ماجرا هم از این قرار بود که قطعه «ماه و ماهی» به صورت اینترنتی منتشر شده بود و برخی شبکه های ماهواره ای پس از پرطرفدار شدن این قطعه در فضای مجازی با ساختن برخی ویدیوها روی این قطعه و پخش آن باعث شدند سر و صدای این اثر بیشتر و بیشتر شود و همین روند به مرور موجب همه گیری و استقبال از این قطعه و متعاقبا آلبوم «ماه و ماهی» شد.

ازدواج و همسر حجت اشرف زاده

همسر حجت اشرف زاده نوازنده است و در رشته حقوق تحصیل کرده است. حجت اشرف زاده و همسرش در یکی از جشنواره های موسیقی با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۱۳۸۹ با هم ازدواج کردند. همسر او اهل شهر قزوین است و تقریباً ترک زبان محسوب می شود. حاصل ازدواج آنها یک دختر است که در سال ۱۳۹۲ در مشهد متولد شده است. او همیشه می گوید همسرم را بسیار عاشقانه دوست دارم و بهترین پشتیبان و حامی من در عرصه خوانندگی همسرم پگاه است.

آثار حجت اشرف زاده

بی‌خبر از تو (۱۳۹۷) - دوستم داری (۱۳۹۶) - خاتون (1395) - ماه و ماهی (1394) - شرح پریشانی (1389) - شبنم دریا - دوباره ایران (۱۳۹۶) - ایرانِ جان (۱۳۹۶)

آلبوم های حجت اشرف‌ زاده

حجت اشرف زاده تاکنون ۳ آلبوم به بازار ارائه کرده‌ است که یکی از آن‌ها به سفارش حوزه هنری بوده‌است. از این میان آلبوم شرح پریشانی کاملا سنتی و آلبوم ماه و ماهی که در سبکی متفاوت با فاصله نسبتا زیاد منتشر شد. حجت اشرف زاده دلیل فاصله زیاد بین انتشار دو آلبوم خود را اینطور بیان می کند: “سال ۱۳۸۸ بعد از فوت استاد بزرگوارم پرویز مشکاتیان تصمیم گرفتم یک دوره ای سکوت و مطالعه کنم، توانایی های هنری ام را ارتقا داده و کاری متفاوت انجام دهم که منجر به تفکر اولیه ساخت آلبوم ماه و ماهی شد.”


برچسب: بیوگرافی، حجت اشرف زاده، خواننده، سبک پاپ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۵۵ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)