وبگاه جامع دنیای موزیک وبگاه جامع دنیای موزیک .

وبگاه جامع دنیای موزیک

نگاهی به زندگی حرفه ای گروه محبوب و پرطرفدار سون

این باب آشنایی در همان همکاری ها شکل گرفت. باهم کار کردیم، در کنسرت ها کنار هم بودیم بعد نوبت به ساخت تراک (ستاره) رسید. بعد از آن هم نوبت (واست میمیرم) شد. هفت به همین سادگی از دل یک رفاقت و عشق مشترک به موسیقی پا و جان گرفت. کنسرت های این گروه همیشه با استقبال خوبه هوادارانشان مواجه شده، طوری که در بیشتر مواقع روزها و سانس های کنسرت هایشان تمدید میشود.

اعضای گروه سون

آرش قنادی متولد 10 شهریور 1357 در تهران می باشد. زمینه اصلی فعالیت وی سرپرستی گروه، نوازندگی، خوانندگی و آهنگسازی است و ساز تخصصی اش کیبورد آکاردئون می باشد.

امیر قنادی برادر کوچکتر آرش متولد 7 اردیبهشت 1362 در کرج می باشد. زمینه فعالیت وی آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی است و بیشتر آهنگسازی های گروه را او انجام می دهد. ساز تخصصی اش گیتار کلاسیک و گیتار الکترونیک است.

کیارش پوزشی متولد 9 بهمن 1356 در بندر عباس است. زمینه فعالیت کیارش تنظیم و ترانه سرایی، نوازندگی و خوانندگی است و ساز تخصصی او کیبورد و پیانو می باشد.

آلبوم‌های گروه سون

تاکنون سه آلبوم از این گروه منتشر شده است. با تو می مونم (1387)، آهنگ «ستاره» که گروه با ساخت آن به شهرت رسید، پیش از آلبوم به صورت تک ‌آهنگ منتشر شده بود. دوست دارم (۱۳۹۲)، این آلبوم پس از چهار سال انتظار برای مجوز در ۱۳۹۲ منتشر شد. دنیای بعد تو (۱۳۹۶)


برچسب: بیوگرافی، بیوگرافی خوانندگان، بیوگرافی آرش قنادی، بیوگرافی امیر قنادی، بیوگرافی کیارش پوزشی، سن اعضای گروه سون، نسبت اعضای گروه سون،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۳۲ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)