وبگاه جامع دنیای موزیک وبگاه جامع دنیای موزیک .

وبگاه جامع دنیای موزیک

بهترین خوشبوترین عطر مردانه روز دنیا

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن ناسوماتو Black Afgano

 

این عطر هلندی رایحه‌ای گرم، تلخ و تند دارد. با برخورد اولین قطرات این عطر مردانه خوشبو گیاه شاهدانه و نت‌های سبز را حس خواهید کرد. حس سرخوشی پس از استفاده از این ادکلن غیرقابل وصف است.

 

نت میانی این ادکلن صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو هست و در پایان نیز عطر خوش بخور خوشبو و چوب عود حس می‌شود.

 

بوی این عطر اغواکننده دقیقه همان چیزی است که برای رسیدن به آرامش محض به آن نیاز دارید. علاوه بر همه این‌ها طراحی خاص شیشه و درب این ادکلن ازجمله مواردی است که چشم همه را به خود خیره می‌کند.

 

این ادکلن مخصوص زنان و مردان است بنابراین می‌توانید آن را به‌صورت اشتراکی با همسرتان استفاده کنید و از بوی خوش آن لذت ببرید.

 

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن مون بلان Emblem
مون بلان خوشبو و دلپذیر! این ادکلن رایحه‌ای از ادویه، چوب، مرکبات و گیاهان معطر دارد. حسی عمیق و شیرین که شمارا سرحال می‌کند.
با زدن این ادکلن روی اطرافیان خود تأثیر خواهید گذاشت. پس از اسپری کردن این ادکلن روی لباس خود ابتدا بوی هل، گیاه مریم‌گلی و گریپ‌فروت به مشامتان خواهد رسید. پس از گذشت مدتی بوی دارچین و بعدازآن وی،دانه تونکا و چوب مشام شمارا نوازش خواهد داد.
حتماً دلیلی دارد که ادکلن ایمبلم در لیست خوشبوترین عطرهای مردانه آمده است! پس‌ازآن استفاده کنید و شخصیت کاریزماتیک خود را به همه نشان دهید.

 

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن دانهیل Desire Blue
دانهیل انگلیسی، شیرین و خنک و با رایحه میوه، چوب، مرکبات، خاک و... است. این ادکلن قدرت پخش بوی بالایی دارد. به همین دلیل برای افرادی که می‌خواهند در میهمانی‌ها چشم‌ها را به سمت خود بکشند انتخاب خیلی خوبی به‌حساب می‌آید.
نت اولیه آن نارنگی، لیچی، گل نیلوفر و نارنج هست؛ و پس‌ازآن بوی آب دریا، اقاقیای برزیلی و پرتقال حس خواهد شد. حس تازگی و سرزندگی این ادکلن دسیر بلو مردانه خوشبو را هیچ جا پیدا نخواهید کرد. 

 

ادکلن بنتلی Bentley for Men Intense خوشبوترین عطر مردانه
بطری شیک این ادکلن خودروهای بنتلی را برای شما تداعی می‌کند. رایحه ادویه، چوب اسموکی و گیاهان معطر حسی آکنده از اعتمادبه‌نفس را برای شما و هر کس که این ادکلن را استشمام می‌کند به ارمغان می‌آورد.
نت‌های اولیه فلفل سیاه، نارنج و برگ‌بو خواهند بود. نت‌های میانی جلبک دریایی، گل معدانی آفریقایی، دارچین، رام و نت‌های چوبی هستند. این ادکلن خوشبوی مردانه را بخرید تا حس شیرینی شمارا احاطه کند.

 

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن آزارو مدل Azzaro Pour Homme Night Time
این ادکلن جزو لیست خوشبوترین عطر مردانه ارزان است. قیمت منطقی آن در کنار بوی خوش باعث شده مردان زیادی طرفدار پر و پا قرص این مدل از آزارو باشند. با اسپری کردن این ادکلن ابتدا بوی پرتقال تلخ و ریواس را استشمام خواهید کرد و پس از گذشت مدتی جوز هندی و فلفل را حس می‌کنید.
در پایان نیز عطر وتیور و چوب سدر ویرجینیا را حس می‌کنید که حسی از امید و لذت را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

منبع : https://shikfam.com/the-most-fragrand-perfume-men-in-the-world 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۳۱ توسط:آرالیا موضوع: عمومی نظرات (0)