وبگاه جامع دنیای موزیک وبگاه جامع دنیای موزیک .

وبگاه جامع دنیای موزیک

بیوگرافی امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان ماکان بند (بخش دوم)

 

بیوگرافی رهام هادیان

رهام هادیان متولد هفتم مرداد ماه سال 1370 در تهران می باشد. وی از همان نوجوانی علاقه بسیاری به ساخت ملودی و آهنگسازی پیدا کرد و همین باعث شد که از همان دوره به صورت تجربی شروع به فعالیت نماید. ناگفته نماند که همراه با آهنگسازی به ترانه سرایی نیز مشغول شد. او در شعر و ترانه سرایی نیز بسیار با استعداد و موفق ظاهر شد. نکته بارز رهام از نظر رفتاری شوخ بودن وی می باشد که این شاخصه در اجراهای صحنه و حتی در کلیپ های منتشر شده از این گروه به خوبی نمایان می باشد. مدرک تحصیلی رهام هادیان کارشناسی ارشد زبان انگلیسی است و دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی است. وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

رهام هادیان: پیش از اینکه وارد حرفه موسیقی شوم، کارهای مختلفی مانند تکنسین، دستیار داروخانه و آزمایشگاه و ... انجام دادم، اما همیشه به پدرم می گفتم دلم می خواهد یک شب پولدار شوم و خدا را شکر الان راضی هستم.


برچسب: بیوگرافی، خوانندگان، سبک پاپ، گروه ماکان بند، امیر مقاره، رهام هادیان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۰:۳۴ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)

بیوگرافی امیر مقاره و رهام هادیان خوانندگان ماکان بند (بخش اول)

 

گروه ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است و متشکل از دو خواننده با نام های "رهام هادیان" و "امیر مقاره" می باشد. یاشار خسروی آهنگساز و یکی از نوازندگان مطرح ساکسیفون در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه، رهبری این گروه را برعهده گرفت. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل گیری و با حمایت حسن اردستانی مدیرعامل شرکت آوازی نو به شهرت و محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان موسیقی دست پیدا کند. رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند. هادیان در خصوص همکاری خود با گروه گفت: سال ها بود که به صورت تک قطعه کار موسیقی می کردم، اما با شرکت در یک فراخوان با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند رسیدم.


برچسب: بیوگرافی، خوانندگان، سبک پاپ، گروه ماکان بند، امیر مقاره، رهام هادیان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۳:۵۲ توسط:آرالیا موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)